Van de scriba Van de scriba

Onderlinge communicatie taakgroepen.

Als scriba doe ik een beroep op de taakgroepen om bij geplande activiteiten even na te gaan welke andere taakgroepen  mogelijk door hun activiteit worden geraakt en met die taakgroep(en) dan af te stemmen. Dat voorkomt teleurstellingen en is natuurlijk wel zo netjes.
De namen en adressen vindt u op de adressenlijst, die ik bij wijzigingen naar alle vrijwilligers distribueer.

Kosten rouw- en trouwdiensten.
Deze kosten zijn op te vragen bij de Beheercommissie Kerkelijke gebouwen. Zie de contactpagina voor  contactgegevens

Roosters kerkdiensten:
Het rooster kerkdiensten 1e halfjaar 2023 staat op de downloadpagina, Hierop staan ook alle kerkenraadsleden met hun diensten en de vrijwilligers voor elke zondag.
De roosters die u op de website vindt zijn altijd de meest up-to-date versies!

Gewijzigde emailadressen.

Gewijzigde samenstelling vrijwilligers taakgroepen.
Zouden de coordinatoren van de taakgroepen zo vriendelijk willen zijn mij van wijzigingen in hun groep (vrijwilligers die afvallen of juist erbij komen) op de hoogte willen brengen. Dit graag met volledige naam en adresgegevens.
Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,
Uw scriba

Email: zie scriba op contactpagina